sämst uppdatering

hej och förlåt för att jag inte har skrivit nå idag, men har inte haft tid + internet, säääämst! men aja nu är det som de är.
skolan gick okej idag, kom hem gjorde läxor sen kom lollo hit och vi snackade lite sen vart det handbollsträning, efter den kom jag hem duschade och åt och nu har vi främmade;k haha
så ja, så har min dag sätt ut.

det var någon som kommenterade och frågade om jag inte kunde börja med veckans recept, och vist kan jag de, men det svåra är att jag inte tillbringar så mycket tid i köket, det blir mest typ koka pasta och såna där enkla grejer, men vist när jag gör nått speciellt så kan jag visa i bloggen, hoppas det blir bra? :))

nu ska jag kika runt lite på datan och sen blir det tv & sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0