nej, nu är det sovdags

riktigt dålig bloggning idag, men jag har haft fullt upp hela dagen.
efter skolan runt halv 3 eller nå stack jag till ida och vi snackade lite och satt vid datan och kollade på en film, fast hann inte kolla klart för då kom ann-louise hem och sen skulle vi åka direkt till v-ås för att kolla på bio. men först åt vi på spices hot, riktigt gott!
sen var de bio, i rymnden finns inga känslor den gick väl att kolla på, men var väl som dom flesta andra svenska filmer.. men lite garvade man ju iaf ;') så tycker ni ska se den om ni inte har sätt den än, ligger inte på mina favoritfilmer direkt men iaf som jag sa, se den.

nej, nu ska jag snart slagga är grymt trött, så godnatt alla söta läsare!
vi hörs imorgon, med bättre uppdatering då.


bild från förra sommarn, saknar

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0