mycket text nu

hej, var varit riktigt dålig uppdatering idag, men ni vet ju varför ;') jag slutade runt halv 12 chill!
sen kom jag hem, åt lunch och sen började jag packa och packa och vart aldrig klar känns de som, haha.
och sen kom mamma hem så vi gjorde klart so:n 2 och en halv sida blev det, och gjorde vg och mvg uppgiften på den, så hoppas på ett mgv :D haha, good luck!

nej, om ungefär en och en halv timme sitter jag i Fridas bil och är på påväg till samlingen. ska bli kul faktist!
och imorgon bitti åker vi några tjejer till konfirmationen som krockade med lägret som jag berättade om förut i veckan.
men sen kommer vi tillbaka samma dag till lägret igen och kan umgås, haha.

men nu ska jag sluta babbla, kommer upp ett inlägg och dagens låt innan jag åker! over and out.


förra gången vi var där, dock inte samma lag som nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0