hemma igen

hej, ska säga som jag har sagt två gånger den här veckan ungefär samma tid, hemma från praoen. haha
vi fick sluta halv tre idag för de fanns inget att göra, tur för malin för hon ska klippa sig kl tre.
idag har jag fått vara med en som hade hand om diabetes så fick sitta där och kolla på vad man gjorde och sa.
sen efter lunch var jag med en annan som jobbade på BVS, alltså hand om barn. de va faktiskt rätt kul, synd att de bara kom en, hon hade en till på eftermiddagen men han/hon kom inte.. men aja,

undra om jag ska sätta på och kolla lite på so:n, eller nej mamma måste hjälpa mig. fattar ju naaadddaaaaa!!!
aja, sitter väl vid datan tills mamma kommer hem och sen ikväll blir de träning, har beslutånges fotbollsträningen eller handbollsträningen? båda ska ju såklart börja samtidigt också.. men aja, vi får väl se hur jag gör. hörs snart!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0