heeeeelg!

och de känns riktigt fint!

skolan idag sööööög, hade nån "sagornas-dag" idag, hallå går vi i lekis eller 6-9? sjukt tråkigt iaf. jag går hellre i skolan, (okej, de där lät konstigt att komma från mig) men aja.

idag blir de att vara med ida fast hon slutar halv 3 så vi får väl se vad jag ska hitta på innan, städa rummet kanske vore en bra idé, ligger kläder överallt! 
sen ikväll sticker vi på bio med lollo och några andra, kul. de blir att se "i rymden finns inga känslor" haha har sätt trailen på tv;n och den ser sjukt rolig ut, haha.

aja, nu ska jag sluta prata och kolla in lite bloggar och så innan jag börjar göra lite nytta, men jag skriver senare idag.
puss, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0