fan fan, våran vanliga tur..

hemma från konfirmationen och träningen. båda gick väl bra, förutom på konfirmationen för vi ska göra nått på lördag hela dagen, och hela fotbollslaget är i lersätter hela helgen, men vi bestämde att gå på konfirmationen från 10-1 och sen åka tillbaka så har vi hela eftermiddagen till att vara med laget och hitta på roliga saker.
ni ba, caaaaaaaaare! haha

nej, men snart ska jag gå och lägga mig är grymt trött, fattar inte varför (?) haha, aja.
men jag skriver godnatt nu så hörs vi imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

SKA JAG VA SJÄLV MED DOM ANDRA DÅ BA?:O

2010-09-15 @ 20:40:45
Postat av: Världens Bästa Mamma

Höru konfirmanden vårda ditt språk ;)

2010-09-15 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0