. . . .

förlåt för dålig uppdatering men jah har haft fullt upp och mitt internet dampar som vanligt..
i fredags sov ju fanny hör till lördag mys. sen när hon hade åkt hem så pluggade jag.

igår var de verkligen fullt upp, gick upp halv 10 och stack halv 11 till samligen för vi hade match mot norby, synd att vi förlorade med 2-0 men aja så äre.
sen stack jag direkt till vargheden och tog lagfoto med damlaget, och sen kollade jag på matchen. sen kom mamma och hämnade mig och vi åkte hem och åt. sen skulle jag sätta på datan och blogga hade jag tänkt, men tror du att internet funkade då?... nej! åhh.

men aja, nu ska jag till skolan snart ska bara äta upp min frukost och efter skulle stavas min dag p l u g g !
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0