datan åker ut ur fönstret snart

ska börja med att säga hej! jag kunde inte skriva nå imorse två skäl finns det, 1: att jag hade grymt tråttom (ovanligt..) och 2: datan strejkade så kunde inte sätta på den, men nu skriver jag iaf.

vi fick sluta tjugo i två idag för att de inte fanns nått att göra, nice de gillar vi!
men nu är de bara att sätta igång med att skriva om mitt sommarlov till svenskan.. lite mindre kul men de måste ju göras.

det har varit lite bilder dom senaste dagarna men de beror på att jag bara "jobbar" om dagarna och sen kommer jag hem kollar lite på datan och sen är de träning. och dagens outfit går ju inte heller för jag har ju bara jobbkläder på mig. men ska se om malin har lust att ta ett litet kort så ni får se hur vi ser ut?^^

nej, nu väntar svenskan på mig. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0