dålig uppdatering i helgen

hej, måste börja med att säga en tråkig sak.. jag är upptagen hela helgen så jag kommer inte ha tillgång till någon dator.. nån mobilbloggning kanske men inge mer. men när jag kommer hem igen så kommer de en bildbomb av vad jag har gjort i helgen! vi ska till lersätter. :)

men nu ska jag snart sticka till sista dagen på praoen och idag ska jag få vara på labb och sjukgymnasten. 
hoppas vi får sluta tidigt idag, för jag måste hem och göra klart so:n och packa (!!) men jag ska försöka göra ett inlägg innan jag åker.

over and out!

Kommentarer
Postat av: adelisa

Checka in och kolla om du vart dagensblogg, om du inte vart det så kommer det en ny chans imorgon! :)

2010-09-17 @ 15:20:52
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/
Postat av: SARA

jätte fin blogg!

allt bra annars? :)

titta gärna in på min www.ttres.blogg.se

2010-09-17 @ 15:26:10
URL: http://ttres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0