nödvändigt med 15minuters sovmorgon?

godmorgon solstrålar, hur mår ni?:)
idag blir det skolan, och vi skulle egentligen ha slöjd först men nejnej, då ska vi ha nått jäkla nutidsfrågor som är helt värdelösa?... åh! men aja, får sovmorgon till kvart över iaf hahaha. skrattretande!

nejdå, men idag ska jag försöka göra lite inlägg för idag har jag bara träning och ska plugga lite också, två prov nästa veckan yeah, engelska med all grammatik typ.. och fysik som man fattar verkligen allt på, right?

nej nu ska jag kolla runt på datan och sen dralla till skolan, ha det bäst så hörs vi efter skolan om internet är med mig.♥

Kommentarer
Postat av: Your friend

Lägg in mer outfits! :D

2010-10-05 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0