nån som vill komma hit och krossa mitt internet?

hejsan alla glada, min kväll spenderade jag med ida och lollo, vi satt barnvakt och kollade på idol. mys!
när jag kom hem funkade inte mitt internet så jag kunde inte blogga, tråkigt men aja det finns inte så mycket att göra.
olle, linda och minnah är helt klart bäst!

nu har jag nyss tjänat lite pengar, och det sitter ju aldrig fel right? haha.
idag vet jag inte vad som händer, alla är ju typ borta.. men får väl försöka hitta på nått,

ska bara säga att det kommer förmodligen inte bli så mycket uppdatering idag, för mitt internet funkar inte, för nu sitter jag på pappas jobb och bloggar, för det var här jag har tjänat lite pengar ;) haha.

men nu ska jag sluta babbla och försöka hitta någon som vill hitta på nått, men vem?..
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0