sol sol mera sol

hejsan!
nu hare vart sol i en vecka och jag klagar INTE!
det är så jävla skönt.

min dag har jag spenterat med mamma&thea.
först på förmiddagen stack jag och mamma och kollade lite och handlade mat, + att jag kom hem med ett par skor. (dom på bild)
sen satta jag mig i solen och bruna till mig.. sen stack jag till thea och bada, badade runt en timme kändes de som haha.
sen tack vi och spelade minigolf och åt glass, jag vann på minigolfen... IGEN! haha

och nu sitter jag här, mormor&morfar åkte hem idag föresten, så nu äre bara mamma och jag kvar :)
brorsan&pappa kommer väl nångång nästa vecka, eller kanske redan till helgen?:D

men aja, nu ska jag checka facebook och bloggar.
men vi höres senare idag eller imorgon;-d

snyggare i verkligheten, jag lovar ;)
peace out!
love m'e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0