i never told you

men tjenamors, läget?;-k

hos mig är'e bara fint, vädret är på topp och jag är glad, kunde inte vara bättre :-d
idag har jag bara varit i solen och försökt få lite mera bränna och lite lyckades jag iaf med haha.

ikväll vet jag inte vad som händer, finns inte så mycket att göra här.. men nått hittar man väl på.

jag tar inte så mycket bilder här nere, men ska bjuda på två bilder på min bränna (som inte är något att skryta om) och godbitarna som står brevid mig, haha..


love m'e


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt när allt är bra! :)

2010-06-28 @ 16:58:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: moa

men fy på dig unge!

jag SKA bli brunare än dig(a)

haha & GODIS det har jag inte ätit på 2 veckor,

gaaaah! jag måste ha godis.

men tror du dom har det här eller? nej......



pusspå dig!

2010-06-29 @ 10:39:08
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0