glad midsommar kära läsare!

tjohej!
har internet nu och gissa om jag gillar't, de jag gillar mera är att det är strålade sol här på öland, och lite bränna har man fått.
om de är såhär fint väder resan av dom 3veckor jag är här, så lär jag komma hem neger :D hihihi.
sitter här inne och lyssnar på musik, internet'et funkar inte ute så måste sitta inne och blogga, "tår".

iaf, de är ju midsommar nu och har fått jordgubbstårta av min underbara mormor :D

spöade thea i minigolf igår får er som bryr sig, haha.
sen har det väl inte hänt så mycket mera, 

sitter jag lyssnar söder " eminen ft. rihanna - love the way you lie" som emme la upp på sin blogg.
den är så grymt bra måste jag säga! lyssna ni ångrar er inte.

love m'e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0