bästa kvällen på längre!

hejsan, igår var de som jag skrev, bästa kvällen på läääängre.
festen var grymt kul och natten går inte att beskriva, så jävla sjuka bilder vi tog, haha..
tack alla brudar för en underbar kväll/natt, det är oförglömlig!

malin väckte mig vid halv 12 av att hon var tvungen att sticka, fanny och jag låg kvar ett tag, och sen gick vi upp och frukost, fanny stack nyss och jag ska börja städa från igår. inte lika roligt...
ikväll blir det match med fotbollen, jag har inte tränat på hela 2 veckor;o hoppas att min fot går bra :)

här får ni lite bilder från igår, de kommer mer sen men orkar inte lägga in alla nu, vi tog runt 500 bilder x) haha
kvällen;


natten;
jag älskar er brudar! 

love m'e

Kommentarer
Postat av: moa falk

JAG TROR JAG DÖR, HAHAHA NATTBILDERNA***

2010-06-13 @ 13:50:16
URL: http://moaffalk.blogg.se/
Postat av: fannybanny

hzhahahah, fyfan vad kul natten va asså!

det va års sen jag garva så mycket,

jag älskar er så hääääääääääääääääääär mycket!(L)

2010-06-13 @ 14:58:13
Postat av: malin

HAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHHA



älsakrer<3

2010-06-13 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0