bara för att alla andra gör de

Namn: maja ellvin
Smeknamn: majsan..
Piercingar: öronen
Om, hur många: 2 
Tatueringar: nej
Längd: 167, och jag växer inge mera
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: ljusbrun
Är du kär i någon: i en's utseende bara (a)
Önskar du att du bodde någon annanstans: sometimes
Tänker du på självmord: nej
Älskar du någon: a
Tycker andra att du är attraktiv: ?
Tycker du om cigg: nej
Har du druckit: nej
Tar du droger: nej
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: diesel just nu
Vad är du rädd för: ormar & spindlar typ
Gillar du att tvätta: de kan jag inte påstå
Gillar du Berg-och-Dalbana: har aldrig åkt(a)

SENASTE..
Film du hyrde: "upp" med lollo tror jag xp haha
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: lil wayne - drop the world
En låt du haft på hjärnan: eminem ft. rihanna - love the way you lie
Personen du ringde: mamma 
Tv program du tittade på: vm typ 
Personen du tänkte på: hihi jadu 
Gången du varit Utomlands: mallorca i maj

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: jadå
Gråtit över en vän: a
Sagt jag älskar dig och inte menat det: nej
Ljugit för någon: a
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit riktigt kär: vet inte men 1 som jag har varit riktigt kär tror jag..
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte
Hjärtan brustit på grund av dig: e?
Tjejer du kysst/pussat: har aldrig pussat en tjej(a)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: många gånger haha
Ärr du har på kroppen: ett

SENASTE..
Bok du läste: expert på att rodna
Saken du åt: godis
Personen du pratade med: mamma
Person du kramade: morfar tror jag
Personen du fick mail av: ingen aning
Personen du fick brev av: vet inte
Personen du fick sms av: fanny
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: godis 
Vad har du gjort idag: sovit ätit och solat
Var det kul: alltid
Hur tidigt stiger du upp: nio av att mamma väcker mig.. dryyyyygt!
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: sola
Är du seriös: absolut inte
Vad är du allergisk mot: bullshit
Var har du ont: ingenstans 
Använder du hårspray: a ibland
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: one tree hill & desperate housewives

ANTINGEN ELLER...
Håkan Hellström eller The Ark: håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: lars
Salt eller socker: socker

RANDOM FRÅGOR...
Gillar du ketchup: jadå
Är du glad nu: a
Var du glad igår: aa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: a
Vad dansar du till: musik brukar funka
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: moa's hemstad
Kan du sjunga: jag kan sjunga men inte fint ;-p haha
Mer värt än guld: vännerna
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: usa, new york
Vad gör du i morgon natt: sover 
Är du tillsammans med någon : nej
Vad gjorde du igår: solade

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skrev också usa, New York ;D <3

2010-06-27 @ 18:07:34
URL: http://shopaholicbecca.blogg.se/
Postat av: moa

Göteborg är: moa's hemstad



mihih!:D<3

2010-06-29 @ 21:59:20
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0