17juni mot eeeken!

jadu, eken idag och jag har packat klart.
fråga mig inte vad jag har med mig och hur jag ska orka men aja de får väl gå ;-]
jag är en sån person som packar ner hur mycket som helst fast använder inte ens hälften, men om jag inte packar ner nått som jag vill ha med så ångrar jag mig och aa. ni ba careface, haha..

men iaf, blir nog att äta lunch med pappa&bror min på greken här i kolsva haha;k
äre nån som har ätit där? äre gott?
aja, vi får väl la se :)

de här blir mitt sista inlägg innan jag åker, blir borta runt 5 dagar så på måndag kväll antagligen blir det ett inlägg och lite bilder kanske? :)

men ni får ha de så bra så ses vi när jag kommer hem!



love m'e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0