walk the line

haha okej, nu ska jag börja, var ju på gotland och då vart de inte så mycket uppdatering men nu är jag hemma igen så de är bara att höra av er om ni vill hitta på nått för jag vill ta vara på dom få dagarna som är kvar på sommarlovet.. sen börjar skolan och betyg och skit, åhh jag vill inte!!

båten gick av kl 7 imorse från gotland, sen kom man till "fastlandet" runt 10 och sen trog vi till stockholm och kollade på prideparaden, haha träffade faktist 5 kändisar på hela veckan, stooolt :D hihi.
nu ska jag nog snart gå in och kolla på snabba cash som familjen har hyrt, vill verkligen se den filmen.

imorgon skriver jag ett inlägg jag looovar.

plus att bilder kommer sen när jag har fått dom av louise :)



pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0