things i'll never say

haha?
de va lite bilder från igår, vi hade skitkul :'D plus att de fanns många snyggingar som vi hittade som glodde sönder haha..
iaf, va skitkul och måste göras om.
idag har vi varit i borgholm, handlade bara en bok, åker inte dit igen, bara skit.. de bli vara sämre och sämre för vare år!
sen åkte vi hem och snack och badade i havet på en gång de är pissvarmt här, 23grader i havet, klagar inte!
sen la jag mig i solen en stund men orkar inte vara ute, har nog fått nog av solen? och brun blir man inte heller.. jävla skit, kommer hem lika vit som jag va när vi åkte..

ska nog gå ut en stund, eller fråga om jennie vill hänga med och bada igen :D
men vi höres senare, & hoppas att de var bra med lite bilder? ni ville ju ha de eller? :)

love m'e

Kommentarer
Postat av: moa

shortsen är köpta?:D

2010-07-14 @ 23:13:46
URL: http://moaffalk.blogg.se/
Postat av: jennie

kunde du inte ha hittat några änu fulare bilder, nej just de det där var ju dom fulaste :( iaf på mig men jag måste få bilderna iaf puzzzii

2010-07-21 @ 22:50:31
URL: http://jenniekarlzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0