tack för kommentarerna!

tjabba tjena hallå ;-)

ta för er ynka fyra som har skrivit hur jag kan försöka förbättre min blogg, puss på er :)
men becca, du som sa frågestund, jag måste ha flera läsare då om jag ska fixa en frågestund, hur kul äre med en fråga? ;)
& moa, flera inlägg? de blir lite inlägg nu när de är sommar + att jag är på öland, så har inte tid/lust att sitta framför datan hela dagarna, men jag ska försöka förbättra de :)
mer bilder kan jag fixa, & att jag ska ha något en gång i veckan, men vad? ge förslag? :)
- veckans fråga blir lite svårt, för jag får inte så mycket kommentarer ;-p haha
men kom på nått, så ska jag fixa de :)

iaf, min dag har jag spenderat med thea, igen;-d vi stack till stranden runt 2 sen låg vi där en stund, till halv 5 tror jag. sen stack vi och badade i poolen i ca en timme, och nu har jag precis duschat och väntar på maten(a)

imorgon kommer pappa och rasse, äntligen :D fast thea åker... :(

oj, de vart ett långt inlägg haha, men what ever?;-p 

ni får ha de så gött, så höres vi :D

bild på malin, bara för att jag saknar henne nå grymt!

love m'e

Kommentarer
Postat av: moa

bilder på DIG, öland & va du gör nu för tin:D<3

2010-07-05 @ 00:15:02
URL: http://moaffalk.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jaaaaaa bilder från öland!!!! ;D<3

2010-07-05 @ 10:57:19
URL: http://shopaholicbecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar moa&becca: vad vill ni ha för bilder från öland då? :)

2010-07-05 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0