love is hard

nej men tjenare, 
bloggade inge mera igår som jag sa, kom hem runt 10 och var grymt trött och satta bara mig vid tv:n och kollade på nån film, "taken" tror jag de hette, den va faktiskt rätt bra, fast orkade inte kolla klart fast de bara var 10minuter kvar så jag gick på la mig, haha...

men iaf, va med louise till v-ås, hon skulle köpa systemkamera, hon kom hem med en också ;)
sen stack vi till ida och fika och sen stack jag hem.

nu blir de nog att sticka ner till multi för att träffa några vänner som jag inte har sätt på längre :) kul!

men vi höres nog imorgon, puss


Kommentarer
Postat av: jennie

bästa bildeneller vaaad hihi iaf motivet ;P <3

2010-07-21 @ 21:42:00
URL: http://jenniekarlzzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0