dags att skriva?

hihi, ja de tror jag nog, haha.
jag är på gotland just nu, lollo&liam spelar kort och jag sitter här.

vi har inte haft tur med vädret iaf, de va sol igår och då var vi på kneippbyn och åkte vattenrusbanor(stv) och badade, sjukt kul!
men idag har de regnat igen.. + att de regnar nu också.

idag var vi iaf i visby och shoppade lite,men ett - var att jag inte hittade någonting x) haha sug på de.
de tar typ bara 3minuter och åka dit så vi är nära "storstaden" haha.

igår var vi också vid högklint också, så sjukt fin utsikt (bilder nedan)

när regnet har slutat ska lollo och jag gå till ica och köpa naturgodis, vi köpte de i förrgår men de är redan slut(a) haha

nu kommer de lite bilder, orkar inte lägga upp alla för de kommer ta 1000år för vi har sjukt mycket bilder :)


igga mitt ansikte..












de va lite bilder, mer bilder kanske kommer sen.

love m'e

Kommentarer
Postat av: malin

den där båten som skjuts iväg i vattet åkte jag när vi var där och FYFAN va jag skrek hahaha xd helt sjukt kul ;pp

2010-08-02 @ 22:49:59
URL: http://malinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0