20frågor

1. bästa ämnet i skolan: idrott
2. drömjobb: nått man tjänar fett med cash, haha
3. favoritfilm: she's the man
4. favoritspel:
kortspel
5. favoritskådis: channing tatum & eva longoria
6. favoritartist: har massa men bl.a pink
7. favoritmat: grillat kött
8. favoritglass: diam
9. favoritfärg: svart&vit men gillar rosa också.
10. hobby: umgås med kompisar & fotboll
11. min största ovana: jag äter mycket.. haha
12. min största fobi stavas: spindlar,ormar& mörker
13. något de flesta inte vet om mig: jag vill bli skitbrun men orkar inte vara ute i solen en hel dag. (hitta inte på nått, haha)
14. så snygg är jag på en skala 1-10: kan jag inte svara på själv
15. de bästa med mitt utseende är: mitt hår
16. min störta skräck är: att någon av mina kompisar eller familj/släckt skulle gå bort eller bli sjuka.
17. de galnaste jag gjort: klättrat halvvägs upp i flaggstången...
18. om jag kunde göra en sak för en dag: då skulle jag vilja vara den jag gillar och se vad den tyckte om mig
19: om 10år: har jag pojkvän och flyttat ihop i en lägenhet och jag pluggar eller har ett bra jobb med en fet lön, haha
20. drömsemestern går till: aruba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0