tyska suuuger!

de där jag skrev om att kolla igenom tyskan har inte hänt, än!! haha, och om jag känner mig rätt så kommer de inte att hända :)
mamma kom hem med mc donalds och de är ju aldrig fel?
nu tänkte jag fortsätta att njuta av min lediga dag, kunde inte gå på träningen idag heller, för är fortfarande sjuk och de är typ sämre än vad de var igår, skiit! vill verkligen träna fotboll, de är bland de bästa som finns.

men aja, imorgon blir de iaf bilder från skolan, ska bara försöka överdyga mina vänner att vilja vara med på bild, (vi får väl se hur de går..) men vi får väl hoppas på de bästa? :')

dagens låt var de lääängesen jag la upp så de kommer snart en.

saknar dagen..

puss & peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0