toffsar som "plåster på såren"

hejsan!
skrev aldrig ett inlägg innan jag åkte, fick bråttom ändå, haha
åkte med bussen till stan med lollo vid 1 sen åkte tåget halv 2, kikade lite på butikerna men hittade ingenting förutom en vit cardigan från gina, dom glömde borta att ta bort larmgrejen så jag sa till dom sen och hon ba; men gud förlåt, och sen gick jag ett par tofsar som "plåster på såren" som hon sa haha, gör mig ingenting ;')

nu kom jag precis hem och ska käka snart, sen bär de av till träningen, yäääs :'D haha

dagens låt kommer efter eller innan jag drar till träningen.

här - dagens outfit!
tröja, baslinne & leggings - gina, armband - mallorca, halsband - fick av mia&moa
- pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0