there was only one out of your games

hejsan sötnosar, ni som kollade in igår hoppas att ni stannar, vore så kul att ha lite läsare som läser min blogg, de blir liksom roligare och skriva! :)

nog om de, igår hade jag träning och med min tur så stukade jag samma fot igen som jag stukade för cirka 2månader sen.. men känns bättre idag kan gå som vanligt men lite ont gör de ändå. 
blir nog att vila lite från fotbollen nu känns de som, vill verkligen att foten ska bli bra. får köra på balansbrädan lite haha.

idag ska jag ääääntligen få käka kebab, har inte käkat de på typ 4 månader och de är grymt mycket för mig, haha
sen blir de bästamalin som jag inte har träffas sen öland ;'o

ring/smsa om ni vill hitta på nått, som jag skrev igår jag vill ta vara på de dagarna som är kvar av sommarlovet!

bildbomb kommer senare idag eller imorgon jag lovar! :)

random bild från gotland.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0