svar på frågorna

okej visst,hur gammal e du? hur lång e du? dröm resemål? favoritskådespelerska?  favoritfilm? vrf börja du blogga? hur länge har du bloggat?  färg på din tandborste hihi ? :)
svar: jag är 14, fyller 15 i januari. jag är 1.67 ungefär. drömresemål är nog aruba sjukt fint. favoritskådespelerska är nog sophia bush. favoritfilm är helt klart a walk to remember. varför jag började bloggar var nog en kul grej bara. hur länge jag har bloggat vet jag inte, ett, två år kanske? men har bytit blogg typ 2gånger också. rosa är min tandborste :D

tjenare & tjobre!
du skrev förut om en concealer från "make upp store" vad var det den hette? (a'
rolig fråga men jag måste verkligen veta<3
svar: den heter cover all mix :')

Vad shoppar du helst dina kläder? :)
svar: gina eller vila :)

vad tycker du om mig:-) - frida söderberg
svar: du är sjukt snäll&söt, en bra vän helt enkelt:*

Sportar du?
svar: yes, fotboll&handboll :)

har du börjat på nautilus? :D
svar: haha nej, jag har fullt upp ändå ;)

berätta din drömdag med mig (a) - cassandra söder
svar: oj vad svårt, fotta kanske? vet inte om de är drömdagen men kommer inte på nått annat(a)!

vilka ögonskuggor använde du när du gjorde dom där två olika sminkningarna? :D
svar: helt enkelt så vet jag inte, dom ögonskuggorna är sjukt gamla, och kommer typ från tidningar, haha så vet ärligt inte. :)

vad tycker du om mig?(a) - mia grundel
svar: helt underbar! i love you.

vilka är din närmsta vänner? vad skulle du göra om du vann 1 miljard? och ska vi träffas next week? :-D<3
svar: mina närmsta vän är malin jakobsson, men sen har jag vänner som jag älskar riktigt mycket med, som dig själv fanny, anton söderberg, louise larsson, ida oscarsson. om jag vann 1 miljard skulle jag sätta in en jävla massa på mitt sparkonto och sen skulle jag ge lite pengar till dom jag älskar mest, och sen shoppa som en jävla galning! haha. och ja next week säger vi :D

vilket är ditt favorit ämne i skolan?;) vilken är din favorit årstid? kramar
svar: idrott är mitt favorit ämne. årstiden gillar jag våren/sommaren men gillar vintern för julafton&min födelsedag, hihi kram!

vem är finast i din klass?(Kille)
svar: ehm, andreas :')

Heej ;D
Jag måste säga att jag älskar din blogg men har dock två fråga, Hur började du blogga ? och vad är din favorit färg ?
svar: tack så himla mycket. hur jag började blogga vet jag ärligt inte, eller vadå fattar inte frågan?(a) jag gillar svart,grå,rosa och vit. 

Favoritaffär? Katt eller Hund? Nattuggla eller morgontrött? Vad anser du om aborter?
svar: favoritaffär:gina&vila. "små"hundar, haha. natt&morgon. aborter tycker jag är upp till var och en vad man känner att man klarar av. de är mycket jobb med en liten unge ;') haha

erkän www.thethreefriends.blogg.se är den bästa bloggen som finns? :D
svar: efter min såklart ;) haha

vem är din förebild bland människor du är med, inte kändis utan en vän eller någon i din närhet som du vill och tar efter :) ? kramar !
svar: jag vet ärligt inte, har nog ingen förebild. förlåt men vet ej vad jag ska svara på de.. kram!

där har ni svaren, tack ännu en gång för er som frågade! nu börjar fångarna på fortet så nu är tv:n bänkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0