sista inlägget utan bild(a)

haha rubriken.. men ska skärpa mig nu! ska försöka ta lite kort i skolan och på outfiten och allt. jag lovar ;)
skolan var väl helt okej, lite känsligt bara när de kom en sjuksköterska från uppsala och snackade om cancer. 
annars var de helt okej, + att de va tacos och de gick väl ner ;') haha

nu ska jag bara slappa, första dagen utan läxor på en låång tid de är hur skönt som helst, fast engelska läxförhöret vi skulle ha idag blev förflyttet till tisdag, fan jag som ville bli av med den nu!!
sen har jag tyska-ord till på tisdag eller typ inte ord, de är typ meningar och 25stycken och skiiitsvåra, hur ska jag klara dehär?;o ska försöka plugga lite idag ändå(a) haha.

nej nu ska jag sluta skriva så de inte blir så långt, haha

men vi hörs senare, puss & peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0