shopping i örebro imorgon

har stått och lockat håret i ungefär en timme, de är sjukt drygt men rätt bra blev de iaf(a)
jag ska till örebro med malin,fanny&sandra imorgon och shoppa, grymt kul!
så lite fin i håret måste man väl vara, eller?^^

jag har inte så mycket att skriva, hade bara lust att skriva ett inlägg! haha


& bilden, jag ska fixa håret snyggare imorgon, var tvungen att testa hur jag skulle ha. 
ungefär som på bilden blire.
jag fastna inte på bild.
mittbena testade jag också, skriv gärna och tyck till hur de vart!

Kommentarer
Postat av: malin

asssfint verkligen med mittbena, kanonsnygg firsyr hela alltihoppa :) !! (yyy'

2010-08-20 @ 23:07:28
URL: http://malinneaa.blogg.se/
Postat av: Världens Bästa Mamma

Du är jättefin, lockig :*

2010-08-21 @ 11:08:35
Postat av: louise :D

skitfint äre ;D

2010-08-21 @ 11:42:01
Postat av: cassi

galet fint! :)

2010-08-21 @ 18:53:23
URL: http://casssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0