mycket text och inlägg utan bild

hejsan, nu kan jag skriva igen för nu har jag tid.
min helg har varit fullbokad kan man ju säga.
igår var jag i örebro på dagen som jag skrev, moa ville att jag skulle lägga upp en bild på vad jag köpte, men jag köpte bara ett vitt & ett svart linne. + en vanlig svart tjocktröja, så de finns inte så mycket att visa.
sen på kvällen så vart de kolsvanatta, kul och kul vet jag inte om de va, men helt okej att bara umgås.
åkte en sjukt läskig karusell som jag skulle döö fyfan vad äcklig den va(a) haha
aja kom hem till malin runt 11 för vi orkar de inte vara kvar, vi la oss och kolla på film, först skulle vi kolla på nykeln till friheten men efter typ 5minuter insåg jag att jag redan hade sätt den så vi satte på taken istället så jag inte har sätt slutet på, men vi kollade bara typ 30minuter sen var vi så trötta så vi somnade. haha

väckaklockan ringde runt halv 9 för vi hade match, som vi förlorade men 1 mål fick vi in och inte så många som vi släppte in, så de va ju bra!

nu ska jag sätta mig och plugga so, för de måste jag göra annars kommer jag inte kunna de..

men jag skriver lite senare ikväll.
bildbom kommer sen, orkar inte lägga in bilderna nu.

- pussss

Kommentarer
Postat av: moa

haha okejokej :D

- taken är en av dom bästa filmerna jag sett, bah så du vet c:

2010-08-22 @ 17:48:36
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0