ingen uppdatering idag

hej. dålig uppdatering idag. förlåt!
men på dagarna nu, så går jag ju i skolan och då kommer jag inte ha så mycket tid att blogga.

idag skulle jag ju ha skrivit när jag kom hem men jag hade fullt upp.
första när jag kom till skolan fick vi vårat schema och lite så, de suuuuger!
fast sovmorgon till nio på måndag då kanske jag har tid att morgonblogga , happyface!
sen när jag kom hem från skolan så stack mamma,jag&rasmus direkt till stan och hämtade min mobil som har varit på lagning, ännu mer
happyface!
och då kan jag ju ta mera kort, och då blir de mera bilder på bloggen, kul va?
sen åt jag och sen stack jag på träning igen. kul!

har inte hunnit tagit några bilder idag, så de blir ett inlägg utan bild idag. 
ingen dagens outfit eller för de har jag inte haft tid med idag. (förlåt malin)

skriver nog ett till inlägg idag.

- p
u
sssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0