i missing your love

nu blir jag fan peppad att blogga när jag ser att de är 44 som har läst min blogg, haha alla som läsar ba - lol har hon bara 44 som kollar, men liksom innan har jag bara haft typ 15 och nu 44, haha.

idag vet jag inte vad som händer? har verkligen ingen aning.
jag vill hitta på nått med någon för sommaren är ju slut snart (!!!!) hur fan kan de komma sig?;o
den känns som de va igår jag stog och gjorde mig iordning till skolavslutningen.
aja, när vi kommer tillbaka så är de nya klasser, nya skåp, kommer få betyg för första gången och nya scheman.

dagens låt & lite annat kommer upp senare idag! :)
ni får hare, så hörs vi.
försten, 100 inlägg nästa inlägg :D

inte helklass när vi kommer tillbaka..

pussss

Kommentarer
Postat av: moa

vill inte skijlas, buhuhu.

2010-08-09 @ 19:48:39
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0