home again

ja, nu är jag hemma igen och jag säger bara herregud vad de kan hända mycket under en natt!
nu ska jag inte snacka mer om de.

kom hem från fanny runt halv 5, då åt jag lite och sen gjorde jag mig klar, de va träningensmatch på vargheden kolsva-kff, kff vann med 2-1, men de är derby igen på måndag på munktorp, och då kommer jag och ida sitta bänkade där, jag lovar. haha de är våran lilla tradition;p

aja, nu sitter jag här och har precis lagt in bilder från igårkväll som jag ska bjuda er lite på :)
hoppas att ni gillar de, så ses vi imorgon!

jag bjuder på den sista.

pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR ER!

2010-08-04 @ 21:50:00
Postat av: Anonym

Jag fattar ingenting, har det varit inbrott?:O

2010-08-04 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0