fullspäckad dag

hej bloggen!
har inte uppdaterat så mycket idag för jag har faktist varit social haha.

först stack jag till malin runt 2 någonting sen mötte vi upp fanny med bussen och sen gick vi och kollade när killarna i våran ålder spelade match, dom ledde typ med fyra mål när vi gick, vi orkade inte kolla klart.. haha
sen stack vi till malin och kollade på filmen "brothers" den var väl sådär, en konstig film haha.
sen bar de av hem till mig jag käkade sen kom fannys pappa och hämnde oss och sen skjusade han mig&malin till vargheden där damerna spelade, dom vann med 8-0 mot franke, härligt!
sen var de plan med anton,adam,andreas,lollo & jonathan och kom hem för en halvtimme sen kanske.

på onsdag börjar skolan igen och de suger!

men jag skriver imorgon :')

dreggel... 
+ jag har inte min vanliga mobil den är inne på lagning och den blir aldrig klar.. så jag kan inte ta så mycket kort, orkar inte släpa på systemkameran hela tin, så ni får stå ut sålänge.

- pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0