de tar aldrig slut..

nu blir de snart fångarna på fortet igen.
läste på fokis blogg att hon är med i andra säsongen av de, så vi kommer alltså inte få se henne på ett tag, om jag fattade de rätt?
aja, lite mer tyska som jag skrev vart de inte mycket av, haha fatta inte riktigt.
nu blir det att bara kolla igenom engelskaorden som är till på torsdag, så jag vet lite vilka vi har iaf. haha ska öva imorgon.

nu sitter jag och lyssnar på musik &  är lite social på msn.
dagens outfit vart de inte mycket av.. men de kommer snart någon jag lovar!

vill bara säga att malin amanda jakobsson är guldvärld!♥

Jay Sean – 2012 (It Ain't The End)

puss & peace out!

Kommentarer
Postat av: mallan

I LOVE YOU!!!

2010-08-24 @ 21:27:25
URL: http://thethreefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0