dålig uppdatering

hejsan, har inte bloggat nå idag eller igår kväll, förlåt!
men igår så slutade mitt internet att funka så då kunde jag inte komma in och blogga.
& idag har jag varit med fanny, hon sov ju över här, så då har jag bara varit med henne.

bilder från igår&idag kommer idag men lite senare måste kolla igen vilka jag ska lägga upp och redigera haha.
men ni ska få dom jag
lovar.

nu ska jag kolla lite på datan och lyssna på musik.
kanske blir multi ikväll också vet inte.

imorgon drar jag och shoppar med familjen, men vart vet jag inte. de vart inte stockholm för de fanns inge hotell:s eller va de nu va, men skitsamma, åka de ska vi iaf :') haha

men jag skriver senare.


en bild från igår får ni sålänge.

pusssss

Kommentarer
Postat av: Sarah

söt blogg :)

2010-08-12 @ 19:23:15
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0