dålig uppdatering

hej, har inte varit bra på att uppdaterat nu på sista dagarna men de ska bli ändring på de jag lovar.
men de blir så när skolan tar över, har läxor hela tiden och om jag inte har några läxor har jag träning eller har jag båda samtidigt, sjukt jobbigt nu, men jag ska fan klara de här!

skolan var sjukt seg, när jag trodde att vi bara hade 1 lektion så insåg jag att jag hade 3 till;'o man ba jaa!
jag hatar tisdag de är grymt jobbigt..

nu sitter jag och gör lite uppgifter på tyskan, ligger typ efter,
redan..

nej nu ska jag fortsätta med tyskan lite så hörs vi senare, dagens outfit kanske kommer upp, så håll utkik! 



- pussss

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Mamma

Du är såååå duktig :*

2010-08-24 @ 18:47:03
Postat av: lollo

du skulle valt spanska så kunde spanska profset lollo hjälpa dig :D haha

2010-08-24 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0